Miejska Strefa Kultury w Łodzi zaprasza do udziału w internetowym szkoleniu z kreatywnej turystyki. Połączymy doświadczenie ekspertów z Gruzji, Polski, Czech i Węgier, aby dostarczyć Wam wiedzy na temat kreatywnych produktów turystycznych.
Kiedy: 06.02.2024 – 14.02.2024
Liczba miejsc: 60 (15 z każdego kraju)
Nie przegapcie okazji na rozwój w dziedzinie kreatywnej turystyki! Zapiszcie się już dziś!
Aby wziąć udział, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy do 30 stycznia 2024 r., dostępny pod linkiem:
https://forms.gle/raUsEBFNui8qGy248
Główne punkty programu szkolenia:
I Dzień (06.02):
Koncepcja turystyki kreatywnej
Najnowsze trendy rynku turystycznego
Zasady zrównoważonej turystyki
System i elementy turystyki
Polityka, strategia i marketing turystyki kulturowej
II Dzień (07.02):
Struktura produktu w turystyce kreatywnej
Projektowanie produktu zasobami kulturowymi
Storytelling w turystyce
Przykłady dobrych praktyk
III Dzień (13.02):
Infrastruktura turystyczna
Interakcja gościa i gospodarza
Recenzje i informacje zwrotne
Dystrybucja produktów turystycznych
IV Dzień (14.02):
E-Commerce i marketing cyfrowy w turystyce
Możliwości świata cyfrowego
Segmentacja klientów
Etyka i prawa autorskie w świecie cyfrowym
Nowe kanały sprzedaży
Kompleksowe podejście do cyfrowego marketingu w turystyce
Każda sesja będzie prowadzona online na platformie Zoom i potrwa od 12:00 do 15:30 CET. Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Językiem roboczym Akademii jest język angielski, w razie potrzeby zapewnione zostanie tłumaczenie symultaniczne. Sesje będą nagrywane i udostępnione na kanale YouTube, abyście mieli dostęp do nich po zakończeniu szkolenia.
Do kogo adresowane jest szkolenie:
Zaproszenie do udziału w szkoleniu skierowane jest do zróżnicowanego grona uczestników, w tym studentów kierunków turystycznych, operatorów branży hotelarsko-gastronomicznej, mistrzów i przedsiębiorców specjalizujących się w tradycyjnym rzemiośle i sztuce dekoracyjnej, menadżerów zespołów folklorystycznych, przedsiębiorców zajmujących się tradycyjną gastronomią i winiarstwem, a także prowadzących obiekty agroturystyczne lub gospodarstwa tradycyjne. Ponadto do udziału w szkoleniu zachęcamy osoby realizujące przedsięwzięcia w obszarach kultury takich jak: tradycje ustne, sztuki performatywne, promowanie tradycji, rytuały, festiwale oraz wiedza i praktyki związane z naturą i wszechświatem. Ale nasze zaproszenie nie ogranicza się do wyżej wymienionych dziedzin i mile widziani są uczestnicy mające innowacyjne podejścia do świadczenia kreatywnych usług turystycznych.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z:
Joanną Szczecińską: j.szczecinska@msk.lodz.pl
Piotrem Sarnikiem: p.sarnik@msk.lodz.pl
Tel: + 42 674 92 30
Szkolenie jest częścią projektu finansowanego z Funduszu Wyszehradzkiego „Współpraca krajów Wyszehradzkich i Gruzji w obszarze kreatywnej turystyki” (V422310128).
Liczba miejsc: 60 (15 z każdego kraju)
Nie przegapcie okazji na rozwój w dziedzinie kreatywnej turystyki! Zapiszcie się już dziś!
Aby wziąć udział, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy do 30 stycznia 2024 r., dostępny pod linkiem:
https://forms.gle/raUsEBFNui8qGy248
Główne punkty programu szkolenia:
I Dzień (06.02):
Koncepcja turystyki kreatywnej
Najnowsze trendy rynku turystycznego
Zasady zrównoważonej turystyki
System i elementy turystyki
Polityka, strategia i marketing turystyki kulturowej
II Dzień (07.02):
Struktura produktu w turystyce kreatywnej
Projektowanie produktu zasobami kulturowymi
Storytelling w turystyce
Przykłady dobrych praktyk
III Dzień (13.02):
Infrastruktura turystyczna
Interakcja gościa i gospodarza
Recenzje i informacje zwrotne
Dystrybucja produktów turystycznych
IV Dzień (14.02):
E-Commerce i marketing cyfrowy w turystyce
Możliwości świata cyfrowego
Segmentacja klientów
Etyka i prawa autorskie w świecie cyfrowym
Nowe kanały sprzedaży
Kompleksowe podejście do cyfrowego marketingu w turystyce
Każda sesja będzie prowadzona online na platformie Zoom i potrwa od 12:00 do 15:30 CET. Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Językiem roboczym Akademii jest język angielski, w razie potrzeby zapewnione zostanie tłumaczenie symultaniczne. Sesje będą nagrywane i udostępnione na kanale YouTube, abyście mieli dostęp do nich po zakończeniu szkolenia.
Do kogo adresowane jest szkolenie:
Zaproszenie do udziału w szkoleniu skierowane jest do zróżnicowanego grona uczestników, w tym studentów kierunków turystycznych, operatorów branży hotelarsko-gastronomicznej, mistrzów i przedsiębiorców specjalizujących się w tradycyjnym rzemiośle i sztuce dekoracyjnej, menadżerów zespołów folklorystycznych, przedsiębiorców zajmujących się tradycyjną gastronomią i winiarstwem, a także prowadzących obiekty agroturystyczne lub gospodarstwa tradycyjne. Ponadto do udziału w szkoleniu zachęcamy osoby realizujące przedsięwzięcia w obszarach kultury takich jak: tradycje ustne, sztuki performatywne, promowanie tradycji, rytuały, festiwale oraz wiedza i praktyki związane z naturą i wszechświatem. Ale nasze zaproszenie nie ogranicza się do wyżej wymienionych dziedzin i mile widziani są uczestnicy mające innowacyjne podejścia do świadczenia kreatywnych usług turystycznych.
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z:
Joanną Szczecińską: j.szczecinska@msk.lodz.pl
Piotrem Sarnikiem: p.sarnik@msk.lodz.pl
Tel: + 42 674 92 30
Szkolenie jest częścią projektu finansowanego z Funduszu Wyszehradzkiego „Współpraca krajów Wyszehradzkich i Gruzji w obszarze kreatywnej turystyki” (V422310128).